smsهای فوق العاده زیبا

crazy and lovely girls

من و زندگی و تنهایی

smsهای فوق العاده زیبا

 هزاران نفر برای بارش باران دعا می کردند غافل از اینکه خدا با کودکی است که چکمه هایش سوراخ است!

                                                                  


 میدونی رسم روزگار چیه؟

اینکه تو چشم بذاری من قایم بشم بعد تویکی دیگه رو پیداکنی


دکتر شریعتی چه عاشقانه گفت:من تورا دوست دارم،تو دیگری را و دیگری دیگری را،و اینگونه است که همه تنهاییم


کمی عاشقانه تر زیر باران بمان...

ابرها را بوسیده ام تا بوسه بارانت کنند...


برای کشتن یک پرنده نیازی به تیر و چاقو نیست،بال هایش را که بچینی خاطرات پرواز روزی صدبار اورا خواهد کشت.


اشکم که سرازیر میشود،دیری نمی پاید که یخ میزند،عجب سرد است هوای نبودنت!!!


پیاده در شطرنج اگر تا اخر ادامه بدهد،وزیر میشود...!


از انتهای خیالت تا هر کجا که بروی به هم میرسیم،زمین بیهوده گرد نیست.


من چک نویس احساسات تو نیستم!« دوستت دارم » هایت را جای دیگری تمرین کن.


دلم نگرفته از اینکه رفتی!!!...دلگیرم از همه دوست داشتن هایی که گفتی اما نداشتی.


ارزو دارم فقط یکبار سرت را روی سینه ام بگذاری!تا طپش نامنظم قلبم را احساس کنی ولی از این میترسم که قلبم به احترامت بایستد


هربار که کودکانه دست کسی را میگرفتم،گم میشدم!حالا انقدر که در من هراس گرفتن دستی ست،اضطراب گم شدن نیست.


دلم درد میکند انگار خام بودند خیال هایی که به خوردم داده بودی.



نظرات شما عزیزان:

amirreza
ساعت13:22---31 شهريور 1391
salam abji sahare gol chetori ?...mer30 be yadam boodi ye chand vaghti hale net nadashtam..dobare bargashtam

دخمــل نـانـاسـ
ساعت11:16---31 شهريور 1391
siloom sahar joon misi ke umaDi golam



webe shomam kheili khoshmele azizam



man in post ro kheili midustam kheili khoshmel neveshti asisam پاسخ:مسی عسیسم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در  چهار شنبه 22 شهريور 1391ساعت 1:25  توسط sahar